Tuesday, February 26

my Family

assalamualaikum w.b.t... 

tajuk macam budak2 baru belajar nak buat karangan english kannn... tapi bia la... just nak cite2 pasal family saya... okehh!! dimulakan dengan ketua keluarga saya... 



Abdul Rahman b Mat Rom
this is my handsome daddy.. ^-^




Rukiah bt Tajuddin
my beautiful mother.. :*
(sila abaikan kaki yang seksi meksi itu..)



kakak sulung saya... Siti Sara bt Abdul Rahman with her family...


kakak nombor 2.. Norazua bt Abdul Rahman with her hubby and beautiful daughters... 


the third.. Araiyah bt Abdul Rahman.. with her beloved hubby..


kakak nombor 4.. Nathrah bt Abdul Rahman with her family.. :)


nombor 5... Salawati bt Abdul Rahman.. bakal ade family tidak lama lagi.. inshaAllah.. 


satu-satunya abang saya... Mohd Ikhwan b Abdul Rahman..bersama tunangnye.. sebenarnye saya ade lagi sorang abang cume die da xde.. meninggal semasa dilahirkan.. :(


yang ke-7.. Zaidatul Husna bt Abdul Rahman.. (ni pic time die kurus tau.. ihikk!)


selca !.. :) nombor 8.. saya la.. Nurikhna Izzati bt Abdul Rahman.. tengok nama pon da tau orangnye lemah lembut kannn... hahaha (walaupon pic ni over tapi terime je la.. :P )


the last.. Adam Luqman b Abdul Rahman.. ni gak la satu-satunye adik yang saya ade.. :)


We are happy happy happy big family.. 











Love..





No comments:

Post a Comment