Monday, June 17

Taksub ???

assalamualaikum w.b.t

hurmm.. macam-macam ade dalam otak sekarang ni.. taksub dengan cinta?? saya tak rasa saya taksub dengan cinta saya.. cuma saya mempertahankan dan berusaha untuk dapatkan kepunyaan saya.. 


saya tak bertindak demikian kalau pihak kat sane tak buat ape-ape yang pelik dan mengganggu hidup saya.. 

itu yang dikatakan TAKSUB DENGAN CINTA?? sejujurnye dari pandangan saya.. someone tu kena fikir jika dia berada di tempat saya.. n of cos dia tahu n paham sebab dia juga banyak kali bercinta.. 


memang orang akan cakap... "bukan laki kaw pon" or "jangan jadi bodoh sebab lelaki".. sekarang bukan persoalan jadi bodoh or ape.. sekarang persoalan tentang "kegedikan seseorang" dan impak yang bakal dia terima... 


sekurang-kurangnya "awak" kena fikir yang dunia ni ibarat roda... sekejap "awak" yang jadi pengganggu.. esok-esok hari bila hubungan "awak" pulak diganggu jangan pernah menyesal.. sama jugak dengan meninggalkan dan ditinggalkan..  saya juga bercakap berdasarkan pengalaman saya... 


untuk "AWAK"...



jadilah perempuan yang baik.. dan carilah yang terbaik.. saya mendoakan kesejahteraan hidup awak dan kerjaya awak... semoga menjadi seorang yang terpuji dengan pekerjaan yang mulia tu... :)



No comments:

Post a Comment