Sunday, September 29

on my C-day ^_^

assalamualaikum w.b.t 

orang laen mood konvo da hilang da... yang saya ni baru terkial-kial nak story mory pasal my C-day.. banyak kenangan.. banyak memori tercipta.. semuanya indah.. hehehe leh buat lirik lagu i think.. hahaha hari konvokesyen jatuh pada tarikh 19.9.2013.. tarikh yang harus diingat sampai bila-bila.. tapi pelajar semua kena datang pada 17.9.2013 untuk raptai n ambil jubah.. so kitorang plan 18.9.2013 tu nak buat barbeque tepi sungai la.. haha 

18.9.2013.. RABU





ni je yang dapat join.. walaupon sikit je tapi tetap seronok..memang jadi kenangan terindah untuk kelas DKA B.. sayang semua classmate.. :)


19.9.2013... KHAMIS

tibalah hari yang dinanti.. urmmm.. bangun awal pagi sebab nak bersiap.. nak makeup-makeup bagai.. walau camne pon tetap kena nampak vogue di hari penting.. huhuhu










semua muka-muka ceria nak naek pentas amek scroll.. yeayyy!! lastnye dapat konvo dengan kawan-kawan semua.. alhamdulillah... 


terima kasih mak dan ayah yang membesarkan saya sampai saya dapat diploma.. akhirnya saya pemegang DIPLOMA KEJURUTERAAN AWAM.... terima kasih atas kasih sayang dan sokongan.. love mak n ayah...


petang tu plak.. kitorang g photoshoot kat proton city... satu kelas..











budak kelas saya ni da konvo baru nak sweet-sweet... ape pon tak boleh ~~ hahaha 

soknye tu jumaat kitorang balik.. masing-masing berpisah.. sedihnye nak berpisah ngan kawan-kawan.. rasa sayang tak nikmati zaman belajar tu ngan benda-benda indah je..

saya sayang kawan-kawan kelas saya n hausmate saya.. 3 tahun da kenal.. Ya Allah.. sesungguhnya aku bersyukur dipertemukan teman-teman yang baik dan penyayang.. terima kasih Ya Allah.. 



silalah add n follow dorang ni.. 

sekian...








No comments:

Post a Comment