Friday, March 1

poliTeknik & kawan-kawan...

Dengan hati yang tekad dan cekal.. pada 28hb iaitu kelmarin…saya telah bangun tidur pada pukul 6:00 a.m dan bersiap-siap lalu terus memujuk kakak supaya menghantar saya pergi ke ktm Shah Alam  dengan harapan dapat sampai ke Tanjung Malim dengan kadar yang segera tanpa menyusahkan orang laen… saya telah menaiki tren pada pukul 8:10 a.m bersendirian… sungguh cekal hati saya bukan? Saya telah selamat tiba di Tanjung Malim pada pukul 10.00 a.m… dan menunggu ketibaan rakan saya, Nassha Dnie..Sakinah dan Soleha… sesampainya mereka..kami terus menuju ke politeknik tercinta.. uhuk! uhuk!... untuk mengambil voucher buku 1 Malaysia… 


alang-alang da datang poly tu kitorang amek slip muet n buku final projek skali..




disebabkan perut yang berkeroncong maka kitorang pergi menjamu selera... 































hausmate-hausmate tercinta... <3


Love


No comments:

Post a Comment