Sunday, March 31

cik Ena n cik Teha jalan-jalan..


assalamualaikum w.b.t

hmm... penat semalam tak hilang lagi... merujuk kepada title post.. haha da lame tak jalan-jalan dengan kawan.. so saya pon decide la dengan Noor Fatihah Muhaini nak pergi kuar jalan-jalan abiskan voucher... 





ayat diatas menunjukkan Fatihah Muhaini a.k.a muai sangat marah bile saya cakap nak bertolak pukul 4.. sampai ejaan sangat pon leh salah.. alo.. tomey-tomey!!

sebenarnye kitorang da plan nak kuar pukul 1 sebab die baru abis kerja pukul 12 lebih.. die tak bagi saya kuar awal-awal... saya sampai di key ell sentral pada pukul 3.. lebih kurang la.. tu pon muai da tunggu lame.. hahaha sory ye cik muai.. then naek LRT.. g central market...lepas tu g jalan TAR plak...*rambang mate tauu.. n tujuan asal nak jalan-jalan sebenarnye nak cari kerongsang bunga besar yang boleh dilihat oleh mata manusia pada jarak 500 meter.. ihik! jalan punye jalan jumpe kerongsang.. yeayy !! walaupon tak besar tapi comel cam saya.. hahaha


comel kannn???

da dapat kerongsang tu jalan-jalan la lagi... berkenan plak saya ni dengan selendang... *memang jenis cepat berkenan tau saya ni.. 


selendang sepuluh ringgit yang sedap dipakai.. n memuaskan hati.. 

bila dipakai jadi la seperti ini...


saya ni tak reti nak melilit-lilit bagai ni.. ni je mampu...

terima kasih banyak-banyak kepada Noor Fatihah Muhaini... jasamu dikenang.. huu banyak pengalaman.. muai je yang paham.. haha



Love,


tolong la jangan menyampah pulak tengok pic ni.. haha




No comments:

Post a Comment