Friday, April 12

budak- buDak key elL..


assalamualaikum w.b.t

hari ni mase tengah ber-facebooking ternampak la gambar camni.. 




n terfikirlah saya pasal budak-budak kl ni.. kenapa dorang camni.. kaen tak cukup? tak sempat nak jahit or pakai suar adik? saya terfikir ape yang membuatkan dorang jadi camni? didikan ibubapa?pengaruh rakan sebaya? saya pon tak paham adakah orang-orang yang tinggal di kl memang suke dengan dress up camni?





maybe peha n badan dorang cantek sangat.. tapi tak boleh ke dorang jadi orang kl yang camni?? 



kawan saya ni walaupon dalam surat beranak n ic tulis kuala lumpur tapi xde pon cam orang kl yang laen tu.. saya bangga ade kawan camni.. kl tapi tak key ell.. 



Love,



4 comments:

  1. bodohnye budak keyyel yg bawah skali tuh .. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ak nak bagi contoh je.. haha ok pe contoh budak key ell yang bawah skali tu... tutup abis..

      Delete
  2. jangan laa nak jadikan budak tu contoh .. dea keyyel ulu banat ! bagi contoh budak keyyel yang kat town sikit .. hahaha !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. budak key ell gk.. budak key ell laen xde yg elok skit.. die je yg ok..

      Delete