Thursday, April 18

sory .. :'(

assalamualaikum w.b.t

antara komen pasal blog ni adalah :


  • blog kau ni banyak gambar kau je
  • tak banyak cerita
  • lambat update



hurmm.. sory pasal semua tu..kekurangan idea + tak sempat + takde cerita + keadaan kesihatan yang tak menentu due to weather.. bukan tak biasa baca blog orang lain ni.. kalau ikotkan saya da baca banyak blog... *tapi selalunya yang femes-femes je la..huhu.. macam yuyu,fatin suhana,fatin liyana,maria elena,irine nadia,sarazaqea,mira filzah,hazanis,engku sulwani,ima sahaja n others... tapi saya rasa saya tak mampu nak jadi macam dorang-dorang tu yang memang awesome dalam dunia blogger ni.. saya pon selalu jugak terjah blog kawan-kawan.. macam afifa,afiq majid,sakinah,wanie,eyna razak... tapi saya rasa saya memang tak mampu nak jadi awesome.. maybe bakat saya dalam bidang blogger ni takde.. seriously sekarang memang tengah kering idea.. sekarang memang sibuk dengan laporan latihan industri.. banyak sangat kerja..

sory guys merepek-repek pasal ni.. sory for everything... 


n one more thing.. bobo yang femes ngan parody lagu shae tu.. *sayang apa khabar denganmu..  dia da approve iolls... iolls add lepas kawan iolls yang nama SAKINAH ABDUL MAJID tu bagi iolls link fb bobo ni...



haha.. rasa macam takde keje plak siap nak print screen.. uhuk2! tapi retis approve kannn... hahaha

bobo ni sekarang siap ade fan page da sekarang tau.. orang semua asyik request dia ni buat parody gwiyomi plak..

ni fan page bobo



baru je buat a few days ago.. haha kat mana-mana sekarang orang kenal dia ni..dia pon da ditemebual oleh johara ERA.. fofular sangat sekarang ni.. sekejap kat era.. kejap kat rtm plak.. 




 so uolls yang nak femes tu g la buat parody then masokkan dalam youtube.. meletops!



sekian...










1 comment: