Sunday, May 12

habis diploma.. yeayy !!

assalamualaikum w.b.t 



minggu ni merupakan minggu yang penat tapi seronok untuk saya... ^_^  start dari hari selasa macam-macam da saya buat dengan kawan-kawan.. 



hari Selasa :   PRESENTATION






setelah bersengkang mata menyiapkan report tiba la hari presentation.. ni semua sebab keje last minute.. teruk la awak ni ikhna izzati.. padan muka kelam kabut.. report pon tak bagos.. 



jumpa dengan kawan-kawan yang dirindui.. haha 









setel je semua presentation tu saya, teha n kinah pon plan-plan la nak g jenjalan... sebenarnye plan asal nak g penang.. tapi kinah lambat bagitau... so saya tak bawak baju..kitorang g la rawang lastnye.. g singgah umah kaklang saya,, tumpang mandi jap n amek barang... malam tu terus kitorang balik ke shah alam.. sempat singgah kat uptown.. jenjalan dalam uptown terbeli la tudung, casing fon n macam-macam...  shiseido mask pon kitorang beli.. 




bila pakai jadi camni..




hari Rabu :  JENJALAN


niat hati kinah nak g i city.. tapi i city bukak malam.. so jenjalan dulu g summit.. 










malam tu kitorang g sunway pyramid plak.. tengok wayang cite iron man 3... lepas tu baru la g i city.. da penat melompat baru kitorang balik rumah tido..



hari Khamis : JENJALAN LAGI N LAGI..







 kulit bebas parut sebab guna camera 360 dalam fon teha yang canggih n mahal tu.. s3 kate ko..




kitorang still membuang duit n membuang masa sebab da jadi penganggur tanam anggur belakang rumah ni...petang tu g bawak anak buah saya g klinik dulu n makan... lepas anta angah saya n anak dia balik umah baru kitorang plan nak g jalan-jalan.. kitorang pon g mid valley.. sampai mid beli chatime dulu..





lepas dapat chatime baru kinah decide nak main boling. saya tak main sebab tak reti.. iolls penah main sekali..abis patah kuku iolls...



malam tu kitorang g jumpe dnie kat pantai dalam n ajak dia g dinner..









lepas tu kitorang g dataran merdeka sebab nak photoshoot.. al maklum la kinah ade lensa merah die.. photoshoot je la kejenye...


balik umah awal malam tu sebab penat.. 


hari Jumaat : LAST DAY :'(



g umah teha sebab nak anta barang dulu then plan nak g jumpe anak buah kinah..kinah ni tak tahu jalan so kena tunggu abang ipar dia kat dataran merdeka.. sementara tu sempat kitorang photoshoot...











lepas jumpe anak buah kinah tu akak dia anta saya n teha balik ke umah masing-masing.. sampai situ je la kitorang enjoy joli-joli sakan.. bila time nak tido rasa lain plak... sebab da 3 hari tido sama... :'(
korang.. kalau ada masa kita jenjalan joli-joli lagi tau.. 


sekian..

















No comments:

Post a Comment