Friday, May 31

sS = syok Sendiri

assalamualaikum w.b.t

blog syok sendiri?? tak bagi faedah? merepek? tarik nafas.... hurmmm... hati siape tak sedih bile orang cakap camtu... memang sebenarnye saya sedar saya takde bakat dalam penulisan blog ni.. or be a blogger... i just wanna try.. 

definisi blog (ikot fahaman saya) ..

something like diary... life diary but online diary.. kite cerita tentang life kite... ape yang kite buat.. ke mana kite pergi... luahan hati kite.. tentang hidup kite.. tapi jangan la open semua.. ade certain perkara tetap jadi rahsia..

saya buat blog bukan nak jadi orang femes.. bukan nak jadi ikutan orang ramai.. blog ni jadi luahan hati saya n macam diary la... hurmm..

blog ni kalau kite nak jadikan ia bermanfaat memang sepatutnye kite kongsi cerite yang memberi pengetahuan or tips- tips... saya cume seorang penulis blog yang baru berkecimpung dalam dunia blog ni... followers pon bukan ade.. ade la dalam 4 orang... bukan satu kebanggaan untuk seorang blogger... blog saya ni sebenarnye jadi tempat luahan perasaan saya bile takde siape pon nak dengar luahan perasaan saya... saya pon bukan ade kawan rapat.. saya jenis yang tak pandai berkawan.. hurmm... mule-mule nak delete blog ni.. tapi tak tau camne nak delete... :(




No comments:

Post a Comment