Thursday, July 25

sekian lama...

assalamualaikum  w.b.t



hye ! hye ! hye! lama sangat tak update ini blog... bukan busy sangat pon... tapi busy la jugak.. hekhek ! dan berikutan masalah yang melanda lappy saya ni.. alhamdulillah.. da sembuh pon.. start dari bulan jun hari tu saya tolong kakak kat kedai cheese tart die..



ni la cheese tart yang kakak saya jual.. untuk tempahan boleh hubungi 0173234945 *sempat lagi promote


bukan itu sahaja.. saya juga buat cream puff



semua produk yang dijual dijamin sedap dan lazat.. ahaks! 



n baru sahaja 4 hari lepas saya da pon diterima untuk menjadi guru ganti di Sekolah Kebangsaan Shah Alam, Seksyen 16... tapi tu nanti saya ceritakan.. okeh ! disamping semua itu saya juga bercadang nak menjual barang-barang.. or lebih elok disebut produk kecantikan wanita.. *ayat formal sangat macam ayat dalam lesson plan..antara barang-barangnya adalah..



sabun gluta kojic * best woo sabun ni..



shiseido mask


naturgo by shiseido


kesemua barang di atas of coz la saya guna n sangatlah bez.. In Shaa Allah.. diharapkan apa yang saya cuba lakukan ni menjadi dengan jayanya.. aminnn.. 

 sekian..

follow my :-


No comments:

Post a Comment